بلاتکلیفی 60درصد از خریدان وساکنین مسکن مهر رضوان میناب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 4 اسفند 1394
بازدید : 516
نویسنده : فــردیـن احـمدی

تعاونی مهر رضوان میناب واقع در شهرک المهدی با یک هزار و 48 عضو از مهمترین تعاونی‌های فعال در قالب پروژه مسکن مهر در این شهرستان است که ساکنان آن به جهت عمل نکردن دولت در مقابل برخی تعهداتش در قبال آنان به شدت از وضعیت مسکن خود گله‌مند هستند؛مسکن مهر رضوان یکی از پروژه های بزرگ شهرستان و استان است و با افتتاح این پروژه به صورت کامل 1047 خانوار در میناب خانه دارمی شوند.

 عصر بشاگرد : بلاتکلیفی 60درصد از خریدان وساکنین مسکن مهر رضوان میناب

به گزارش عصر بشاگرد؛ باگذشت 5 سال از تاریخ تحویل واحدهای مسکن مهر رضوان میناب که با شعار خانه دار کردن مردم بود متاسفانه با گذشت چندین سال از تاریخ تحویل واحدهای مسکن مهر میناب هنوز بیشتر واحدهای تحویل خریداران نکردیده است و پیمانکارر پروژه مسکن مهررضوان درخواست مبلغ بیست وچهارمیلیون ریال بابت هزینه آسفالت و هزینه محوطه مجتمع مسکونی از خریداران مجتمع مسکونی درخواست کرده است.

شاید کمی تعجب کنید که مسکن مهر رضوان شهرستان میناب از واحدهای که در یکسال کذشته تحویل متقاضیان گردیده است به دستور مسئول پروژه مسکن مهر رضوان اجازه ورود به واحدهای تحویلی خود ندارند.

یکی از ساکنین و خریداران محتمع مسکونی مهر رضوان به خبرنگار عصر بشاگرد گفت بنده یکسال پیش واحد مسکونی خود را از پیمانکار پروژه آقای بخشی با پرداخت هزینه انشعاب آب وبرق بعلاوه هزینه اسانسور و فضای سبز کامل دریافت و تسویه حساب نهایی با مسئول پروژه مسکن مهر رضوان صورت پذیرفت متاسفانه بد از گذشت یکسال از پرداخت اقساط به بانک مسکن و تسویه کامل و تحویل واحد مسکونی به اینجانب با مراجعه به واحد مذکور خود اجازه ورود به واحد مسکونی خود ندارم و مدیر پروژه مسکن مهر رضوان که در محوطه پروژه مسکن مهررضوان می باشد درخواست مبلغ بیست وچهارمیلیون ریال و پرداخت آن به حساب بانک مسکن عنوان کرد و گفت تا مبلغ فوق را بحساب بانک واریز نفرماید واحد مسکونی تحویل شما نمی گردد.

اینجاب با تعجب به درخواست مبلغ فوق و خواستار مبلغ را بابت چه چیزی از مسول پروژه دنبال کردم که مسول پروژه نمی دانست بابت چه چیزی از ما مطالبه می کند و علت موضوع را پیگر شدم مدیر ومسئول اجرایی پروژه از علت مبلغ هیچگونه جوابی نداشت که بنده بدانم بابت چه چیزی این مبلغ را پرداخت کنم، درصورتی که واحد مسکونی بنده را با 6 سال تغییر در تحویل و مبلغ هشتادمیلیون ریال بایت خسارت دیرکرد و سود مشارکت بانک مسکن ازجیب بنده بعلاوه مبلغ کل وام پرداخت کنم.

یکی دیگر ازخریداران واحدهای مسکونی مهررضوان عنوان کرد با مراجعه و علت دریافت مبلغ بیست وچهارمیلیون ریال به دفتر فروش پروژه مسکونی مهر رضوان مهر درشهرک میناب دفتر مسکن مهر رضوان  بسته بود و با تماس به شماره تلفن های اعلام شده هیچ کدام از مدیران پروژه مسکونی مهر رضوان جواب تلفن های ما  را نداده اند و بنده با نا امیدی بسوی خانه درحرکت بودم که شخص دیگری بسوی دفتر نزدیک شد که به اینجانب گفتم دفتر تعطیله و کسی جوابگو نیست و بنده خدا گفت بنده برای چندمین بار است که به این مکان مراجعه می کنم و متاسفانه همیشه تعطیل بوده و هیچ کس جوابگوی ما نیست.

ساکنان مجتمع مهر رضوان میناب با بیان این که حدود شش ماه پیش نشستی با حضور نماینده‌ای از هر بلوک این مجتمع، مسئول دفتر فنی فرمانداری میناب و نماینده اداره راه و شهرسازی برای حل مشکلات و رفع معایب واحدهای مجتمع مهر رضوان برگزار و مقرر شد یک ماه پس از این نشست نواقص موجود مرتفع شود، اظهار داشت: با همه پیگیری‌ها و وعده‌های مسئولان، متاسفانه هیچ‌کدام از مشکلات این مجتمع برطرف نشد.
 

یکی از عمده مشکلات مسکن مهر رضوان میناب نبود نظارت و بی توجهی مسوولان شهرستان میناب می باشد که پیمانکار هر جور دوست داشته باشد با مردم برخورد و دریافت مبالغ متعددی از ساکنین و خریداران به عناوین مختلفی دریافت می کند.

پروژه مسکن مهر که یکی از یادگاریهای دولت نهم و دهم به شمار می‌رود، در روزهای پایانی عمر دولت دهم، افتتاح و بهره‌برداری از آن در استان‌های مختلف با سرعت انجام شد و گویا در برخی از شهرها همانند میناب هیچ توجهی به عیوب آن و تلاش برای کیفی‌سازی نشده است.
 

واگذاری مسکن های ناقص مهر درحالی که دولت یازدهم بر تحویل واحدهای مسکن مهر با همه امکانات تاکید داشت، اکنون با گذشت دو سال از روی کار آمدن دولت می گوید مسکن مهر بدون آب و برق به متقاضیان واگذار می شود.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخبار اقتصادي , ,
:: برچسب‌ها: بلاتکلیفی 60درصد از خریدان وساکنین مسکن مهر رضوان میناب , مسکن مهر؛مسکن اجتماعی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 1649
بازدید کل : 125095
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com